در آخرین روز بهار ۱۴۰۵، مراسمی صمیمی و باشکوه به همت تعدادی از خانوادههای مددجویان مرکز خیریه وحدت برگزار شد؛ آیینی که در آن با حضور اعضای هیئتمدیره، مدیران، پرسنل و نیکوکاران، از تلاشها و خدمات ارزشمند فعالان این مجموعه با زبان شعر، گل و تقدیر رسمی قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی وحدت، در این مراسم که با فضایی احساسی همراه بود، ابتدا جناب آقای کچوییان با سرودن قصیدههایی اختصاصی، به وصف ویژگیها و خدمات هر یک از اعضای هیئتمدیره و مدیران مرکز پرداخت. هر قصیده با توجه به نقش، شخصیت و تلاشهای فرد مورد نظر سروده شده بود و پس از قرائت هر شعر، از همان شخص با اهدای گل و قاب شعر تقدیر به عمل آمد.
در ادامه، از جمعی از چهرهها و همراهان اثرگذار مرکز خیریه از جمله:
- جناب آقای هاشم صباغیان، از سازندگان ساختمان شماره ۲ وحدت
- خانواده مهندس مفرح، از سازندگان ساختمان شماره ۱ وحدت
- خانواده مرحوم سبزیکار، به پاس سالها حمایت و همراهی ارزشمند با مجموعه وحدت
- جناب آقای خانکی،
- مدیرعامل مرکز
- جناب آقای دکتر نوروزی، جناب آقای دانشمنفرد و خانم دکتر تفرشی سه عضو از هیاتمدیره
- و همچنین تمامی پرستاران و پرسنل پرتلاش مجموعه تقدیر ویژه به عمل آمد.
در پایان این مراسم، برگزارکنندگان ضمن قدردانی از حضور گرم و همراهی ارزشمند همه مهمانان و خانوادههای مددجویان، مراتب تشکر خود را از این حمایتهای صمیمانه و مستمر اعلام کردند و نقش این همراهی را در تداوم مسیر خدمترسانی به مددجویان مرکز بسیار اثرگذار دانستند.