برپایی کمپین کاروان همدلی 2 در مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت

مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت به برپایی کمپین ” کاروان همدلی ۲ “با هدف تامین هزینه غذای دو ماهه ایام محرم و ‌صفر برای دختران مرکز خیریه شبانه روزی معلولان ذهنی وحدت با حمایت خیرین عزیز همت گمارده است که خیران می توانند کمک های خود را به صورت مواد غذایی خام یا نقدی به این مرکز اهدا کنند.

به نقل از روابط عمومی مرکز با اشاره به کمپین «کاروان همدلی ۲» در ماه محرم بسیاری از خیران نذورات شان را به موسسات خیریه اهدا می کنند، براین اساس از همراهان و همدلان خیریه وحدت در خواست داریم، چنانچه در ماه محرم نذری دارند، می توانند آن را به صورت مواد غذایی خام یا به شکل نقدی به این مرکز اهدا کنند و در این کمپین همراه ما باشند.

با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ دختران کم توان ذهنی ساکن در مرکزشبانه روزی وحدت مدت ها است در قرنطینه کامل به سر می برند، در این شرایط امکان برپایی برنامه های مختلف حضوری از جمله گلریزان ها وجود ندارد، بنابراین با توجه به شرایط سخت کنونی امسال نیز همچون سال گذشته با برگزاری کمپین «کاروان همدلی ۲» سعی داریم با حمایت خیران و همراهان همیشگی حداقل هزینه دوماه غذای ۱۸۶ دختر ساکن در وحدت را تامین کنیم.
افراد می توانند از طریق پرداخت به شماره کارت۵۸۹۲۱۰۱۱۲۱۶۷۵۳۸۹  به نام مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت نسبت به واریز هدایا و کمک های خود اقدام کنند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *