کمپین کاروان همدلی:کاروان یاری رسانی به خیریه وحدت

کمپین کاروان همدلی؛ کاروان یاری‌رسان دختران کم‌توان ذهنی
 
مدیر روابط عمومی مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت از تشکیل کمپین تازه‏ای برای یاریرساندن به دختران کم‎توان ذهنی این مجموعه خبر داد و اظهارکرد: پس از اجرای موفق کمپین چوب‌لباسی برای تامین مایحتاج نوروزی معلولان خیریه وحدت این بار بر آن شدیم تا با راه‏اندازی کاروان همدلی در تهیه اقلام مواد غذایی در آستانه ماه محرم ، خیران و نیکوکاران را همراه کنیم.
به گفته فریبا جانی، کمپین کاروان همدلی از تاریخ 25 مرداد تا 16 شهریور ماه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
وی با یادآوری این موضوع که این مرکز نزدیک به نیم قرن سابقه در محله هروی، اکنون از 186 مددجو دختر معلول ذهنی  به طور شبانه روزی نگهداری می‎کند اظهارکرد: تمام نیازهای این دختران توسط این مرکز پوشش داده می شود .
جانی با بیان این مطلب که در شرایط سخت اقتصادی اکنون و نیز موج اپیدمی کرونا مرکز با افزایش چند برابری هزینه ها مواجه شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با جمع آوری مبلغ 250 میلیون تومان بتوانیم کمک خیران را برای تهیه اقلام غذایی این مددجویان را داشته باشیم .وی یادآورشد: شماره حساب 5892101121675389 بانک سپه شعبه خالد اسلامبولی به نام مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت و کد دستوری 989898*4*733 برای جمع آوری کمک خیران در نظر گرفته شده است. نیکوکاران عزیز می توانند با ارسال  مواد خام خوراکی به مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت به نشانی پاسداران انتهای بوستان دوم خیابان مجید افشاری یا ساقدوش کوچه وحدت پلاک 4 هم درطرح «کاروان همدلی» مشارکت داشته باشند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *