ساختار و چارت سازمانی

شاغل آن تحت نظارت مستقیم مافوق سازمانی مدیر داخلی مرکز انجام وظیفه می نماید که نظارت بر کار پزشکان، پرستاران، روانشناس، مادریاران،کاردرمان، فیزیوتراپ و کلیه واحدهای وحدت 1 و 2 تحت نظر مدیریت مرکز است و مسئول رسیدگی به تمام امور مربوط به مددجویان مرکز

ارتباط مستقیم با کارشناسان، بازرسان اعزامی از بهزیستی و والدین مددجویان

نظارت بر تمامی امور جاری مرکز در زمان عدم حضور مدیریت با صلاحدید مدیریت و ارائه گزارش از تمام قسمت ها به مدیریت مرکز

شاغل آن تحت نظارت مستقیم مافوق سازمانی مدیر داخلی مرکز انجام وظیفه مینماید و مسئولیت مستقیم هماهنگی کلیه فعالیتهای انجام شده در واحد اداری را از نظر کمی و کیفی به عهده دارد سازماندهی هماهنگ سازی ، نظارت و هدایت امور و کارکنان شاغل در واحد اداری نظارت بر حسن انجام کار تمام کارکنان اداری نظارت بر حسن انجام کار واحدهای زیر مجموعه (دبیرخانه بایگانی آی تی و امور پرسنلی)، پیگیری و اجرای طرح های انگیزشی و رفاهی مصوب و مرتبط با کارکنان.

شاغل آن تحت نظارت مستقیم مافوق سازمانی مدیریت مرکز انجام وظیفه می نماید. تهیه و تنظیم دستور العملها ، روشها و رویه های مالی به منظور ایجاد هماهنگی و انجام عملیات حسابداری در واحدهای مختلف بر اساس استانداردهای تعیین شده.

– اعمال نظارت و کنترل به منظور حسن اجرای قوانین مقررات دستور العمل ها و بخشنامه های مالی در واحدهای مختلف طبقه بندی حسابها و در صورت نیاز نظارت و کنترل به منظور حفظ و نگهداری اموال و دارائیهای شرکت

– برنامه ریزی به منظور انجام تجزیه و تحلیلهای ترازنامه و سود و زیان و صورت منابع و مصارف واحدهای مختلف همکاری در عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی، تهیه لیست حقوق ماهانه نگهداری و راهبری سیستم حقوق و دستمزد، تهیه لیستهای ماهانه بیمه و اظهارنامه مالیاتی حقوق و دستمزد

شاغل آن تحت نظارت مستقیم مافوق سازمانی مدیریت مرکز انجام وظیفه می نماید انجام کلیه امور مربوط به درون سازمانی و برون سازمانی مرکز اعم از بازدیدها، جلسات ارتباطات و حضور در آنها، برگزاری مراسم ها، همایشها و برنامه ریزی امور تفریحی و اردویی مددجویان (داخلی و خارجی)، ارتباط با مدیران و هیات مدیره و برنامه ریزی جهت انجام برنامه های مرکز با نظر مدیریت، نظارت بر فضای مجازی مرکز، ارتباط با رسانه ها و انجام امور تبلیغاتی و شفاف سازی، ارتباط با خیرین حقیقی و حقوقی، انجام امور مربوط به طراحی های مرکز اعم از کارهای تبلیغاتی، هدایا و تقویم ها با نظر مستقیم مدیریت و نظارت بر حسن انجام کار پرسنل اداری و امور اداری مرکز.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می‌نماید. نظارت بر انجام کلیه امور نگهداری، مراقبتی و درمانی شبانه روزی مددجویان نظر مدیریت. همکاری با پرستاران و مادر یاران، رسیدگی به امور نظافت و نگهداری بخش های نگهداری از مددجویان، رفع کلیه مشکلات در قسمت های مراقبتی و نگهداری با نظر مدیریت.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیفه می نماید. ثبت و به روز کردن مرخصی ها؛ اضافه کاری و امور پرسنلی، ماموریتهای ساعتی و روزانه در سامانه حضور و غیاب، ایجاد و تکمیل پرونده های پرسنلی و بایگانی، تمام مکاتبات و تنظیم قراردادهای کار جهت کارکنان و پیگیری تکمیل آنها در زمان مقرر و ارائه به مدیریت و پیگیری امور مربوطه، پرداختهای کار پرداز از تنخواه و گزارش آن به مدیریت و انجام سایر وظایفی که در چهار چوب مسئولیتهای تعیین شده محول می گردد.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل ارزیابی سلامت مددجویان نظارت بر اجرای همه برنامه های روزانه مددجویان اعم از دارویی تغذیه، بهداشتی نگهداری و درمانی …

– نظارت بر امور مادریاران و نظارت بر تجهیزات پزشکی و رفع نواقص تجهیزات

– نظارت بر پرونده پزشکی مددجویان و چک علائم حیانی و درج در پرونده

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیفه می نماید. تمام وظایف مربوط به انبار، ورود و خروج اجناس و هماهنگی ارسال اجناس به بخشها و واحدهای مورد نیاز.

– مسولیت نگهداری کالاها و بررسی تاریخ مصرف کالاها

– نظارت بر روشهای نگهداری، انجام مکاتبات و ثبت سیستمی اجناس زیر نظر مدیریت

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل ویزیت مستمر و دستور انجام آزمایشات دوره ای رادیو گرافی و سونوگرافی و …. مدد جویان درج هر گونه بیماری و اختلال همراه با معلولیت در پرونده پزشکی مددجویان دارو درمانی و نظارت بر اجرای درمانهای پزشکی و خدمات توانبخشی مدد جویان و مستند سازی تمام فعالیتهای صورت گرفته در پرونده ایشان.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیف مینماید که شامل رسیدگی به کلیه امور فنی مرکز و سایر امور محوله از سوی مدیریت میباشد.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل برنامه ریزی جهت ویزیت مددجویان ارائه برنامه زمانبندی بر اساس نیاز ایشان به کار گیری تجهیزات فیزیوتراپی مناسب برای مددجویان مستند سازی اقدامات و درج در پرونده ایشان است.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیفه می نماید. انجام تمامی امور مربوط به خارج از مرکز، امور بانکی مربوط به مدیریت، امور مالی محوله و خریدهای تایید شده از سوی مدیریت مرکز.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل انجام ارزیابی از توانایی های مددجویان ارائه برنامه زمانبندی شده کار درمانی ذهنی و جسمی برای مددجویان وحدت ۱ و ۲ ، مستندسازی فعالیتهای صورت گرفته و درج در پرونده ایشان است.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیفه می نماید. صدور قبض برای خیرین و ثبت آدرس و تلفن تماس مربوط به خیرین دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی از خیرین و ارسال کمک های نقدی به بانک و هرگونه پاسخگویی تلفن و مراجعین در دفتر مرکز و ثبت اسامی خیرین در سامانه خیرین، ارسال اس ام اس به ایشان و دریافت و ثبت شهریه های مددجویان، ارائه گزارش به مدیریت و انجام سایر وظایف محوله که از سوی مدیریت مرکز امور مشارکتهای مردمی ارجاع می شود.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل حضور در پذیرش اولیه مددجویان ارتباط با خانواده ایشان و ارزیابی دوره ای وضعیت مددجویان است.

– پیگیری امور بیمه ای مددجویان تشکیل پرونده و ارزیابی روانشناسی و توانبخشی و اجتماعی مددجویان

– انجام مکاتبات با بهزیستی و بایگانی

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت اداری انجام وظیف مینماید. انجام کلیه مکاتبات و بایگانی مرکز به جز مکاتبات بهزیستی. کمک و انجام امور روابط عمومی و ارتباطات مرکز از قبیل ارتباط با خیرین و شرکتها (خیرین حقیقی و حقوقی) از طریق مکاتبه. اس ام اس، واتس آپ و انجام کلیه امور مربوط به روابط عمومی.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل انجام کلیه پرونده های پزشکی مددجویان پرونده های روز، پرونده های بایگانی چک دوربینهای مدار بسته وحدت ۱ و ۲ نظارت بر امور مرخصی، ملاقات های مددجویان و نظارت بر انجام به موقع نظافت تمام ساختمان وحدت ۲ به جز واحدهای نگهداری از مددجویان است.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل انجام کلیه امور مربوط به مددجویان اعم از تغذیه و بهداشت نظافت مددجویان و بخش مرتبط در طول مدت شیفت ارائه گزارش هر گونه تغییر در وضعیت مددجو به لحاظ جسمی و روانی به پرستار رعایت کامل نظافت در تمام قسمتهای بخش کمک در راه رفتن و سایر امور مددجو در داخل و خارج از بخش.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل ارزیابی مددجویان و ارائه برنامه هنری متناسب با تواناییهای هر مددجو و ارائه آموزشهای فعالیتهای هنری و انجام فعالیتهای گروهی به مددجویان و مستند سازی و درج در پرونده ایشان زیر نظر مدیریت است.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه می نماید که شامل انجام کلیه امور مربوط به پخت و پز نظارت و کمک بر نظافت کامل آشپز خانه تمامی امور رفت و آمد و ممانعت از حضور افراد متفرقه در آشپزخانه است.

– ارائه درخواست مواد غذایی مورد نیاز روز تا قبل از ساعت ۹ به مسئول مربوطه.

– کمک آشپز : ضمن انجام امور محوله از سوی آشپز آماده سازی صبحانه ناهار و شام مددجویان کمک به سرو غذای مددجویان و نظافت کامل فضای آشپزخانه.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیفه مینماید که شامل انجام کلیه خدمات نظافتی و بهداشتی در هر جای مرکز به دستور مدیریت معاونت مرکز و همکاری با مادریاران بخشها در صورت صلاحدید مدیریت نگهداری و توانبخشی مرکز.

شاغل این بخش زیر نظر مدیریت توانبخشی و نگهداری انجام وظیف مینماید که شامل جمع آوری لباسها و ملحفه های کثیف، تفکیک لباسها و ملحفه های ضد عفونی شده، شستشوی لباسها و ملحفه ها با رعایت کنترل عفونت خشک کردن و توزیع لباس ها و ملحفه ها به بخشها کنترل رعایت بهداشت و روشهای نگهداری از البسه و نگهداری و نظافت از رختشورخانه و تجهیزات آن.